www.sinel.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 25 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Cинельніківський район >> Приймальня
ЗВІТ Синельниківської районної державної адміністрації про виконану роботу зі зверненнями громадян у липні 2020 року
Версія для друку Написати листа
ЗВІТ

Синельниківської районної державної адміністрації
про виконану роботу зі зверненнями громадян
у липні 2020 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР “Про звернення громадян” робота райдержадміністрації була спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, передбаченого статтею 40 Конституції України.
В управліннях, відділах та секторах райдержадміністрації налагоджено роботу із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства: ведеться реєстрація, приймаються заходи щодо вирішення проблемних питань та надаються відповіді у встановлений Законом України “Про звернення громадян” термін. Райдержадміністрація постійно взаємодіє з виконкомами сільських та селищних рад по розгляду звернень громадян. Робота із зверненнями громадян аналізується, окремі питання вирішуються на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
Проблемні питання, що неможливо вирішити терміново та потребують вкладенню значних коштів, в межах норм чинного законодавства включаються до проєктів програм соціально – економічного та культурного розвитку Синельниківського району.
В цілому за липень 2020 року до райдержадміністрації надійшло 1 звернення. За формою надходження: отриманих на особистих прийомах керівництвом – 1; всього порушено 1 питання; за ознакою надходження: первинних – 1; за суб’єктом: колективних – 1; за типом: письмових – 1; за статтю: чоловіча – 1; за соціальним станом: пенсіонер - 1.
Статистичний аналіз звернень громадян показав, що до райдержадміністрації надійшло:
1 – з питань екології та природних ресурсів.
Із загальної кількості звернень роз’яснено відповідно до чинного законодавства – 1.
Керівництвом райдержадміністрації розглянуті звернення громадян, які надійшли на адресу ДУ “Урядовий контактний центр”. В цілому за липень 2020 року через вказану державну установу надійшло 40 звернень. З них контрольних – 40; всього порушено - 40 питань. За ознакою надходження: первинних – 38, повторних – 2; за суб’єктом: індивідуальних – 40; за видом звернень: заяв – 25, скарг - 15; за типом: письмових – 40; за статтю: жіноча – 28, чоловіча – 12; за соціальним станом: не вказано – 23, пенсіонер – 6, працівник бюджетної сфери – 2, безробітній – 2, робітник – 6, інші - 1.
Статистичний аналіз звернень громадян показав, що до райдержадміністрації надійшло:
4 – з питань аграрної політики і земельних відносин;
22 – з питань комунального господарства;
3 – з питань соціального захисту;
5 – з питань охорони здоров’я;
2 – з питань освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;
2 – з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
1 – з питань житлової політики;
1 – з інших питань.
Із загальної кількості звернень роз’яснено відповідно до чинного законодавства – 40.
Також, райдержадміністрацією розглянуто звернення громадян, які надійшли на адресу “Гарячої лінії голови облдержадміністрації”. За липень 2020 року через вказаний контактний центр надійшло 12 звернень. З них контрольних – 12; всього порушено 12 питань. За ознакою надходження: первинних – 12; за суб’єктом: індивідуальних – 12; за видом звернень: заяв – 11, скарг – 1; за типом: письмових – 12; за статтю: жіноча – 7, чоловіча – 5; за соціальним станом: не вказано – 1, пенсіонер ­ 1, робітник – 2, працівник бюджетної сфери – 2; інші - 6.
Статистичний аналіз звернень громадян показав, що до райдержадміністрації надійшло:
4 – з питань охорони здоров’я;
4 – з питань соціального захисту;
4 – з питань комунального господарства.
Із загальної кількості звернень роз’яснено відповідно до чинного законодавства – 12.
Усі звернення, що надходили від громадян до райдержадміністрації, зареєстровані, доведені до керівництва та направлені на виконання посадовим особам управлінь, відділів та секторів Синельниківської райдержадміністрації.



Завідувач сектору правового забезпечення
та роботи із зверненнями громадян
райдержадміністрації Олександр СКУСІЙ
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор