www.sinel.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 22 вересня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Cинельніківський район >> ПЕРЕВІРКИ згідно ЗУ "Про очищення влади"
Відомості про стан проходження перевірки.
Версія для друку Написати листа
Керівництво Синельниківської райдержадміністрації
№ з/п
Прізвище, ім’я та по батькові
Назва посади
Дата початку проведення перевірки
Документи
Висновок
1.Кравченко Костянтин Валентиновичзаступник голови райдержадміністрації18.03.2015копія заяви про перевірку, копія деклараціїКРАВЧЕНКО.pdfКРАВЧЕНКО.pdfКравченко К.В..pdfКравченко К.В..pdf
2.Воробйов Валерій Борисовичкерівник апарату райдержадміністрації18.03.2015копія заяви про перевірку, копія деклараціїВОРОБЙОВ.pdfВОРОБЙОВ.pdfВоробйов В.Б..pdfВоробйов В.Б..pdf

У зв’язку з призначенням Вовк Ольги Леонідівни на посаду головного спеціаліста сектору опіки, піклування та захисту прав дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування служби у справах дітей райдержадміністрації 05 травня 2015 року розпочата перевірка достовірності відомостей щодо застосування до Вовк О.Л. заборон, передбачених ч. 3 і 4 ст.1 Закону України "Про очищення влади".
Вовк О.Л..pdfВовк О.Л..pdf
Керівники структурних підрозділів Синельниківського райдержадміністрації
№ з/п
Прізвище, ім’я та по батькові
Назва посади
Дата початку проведення перевірки
Документи
Висновок
1.Малюков Микола Степановичначальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації18.03.2015копія заяви про перевірку, копія деклараціїМАЛЮКОВ.pdfМалюков М.С..pdfМалюков М.С..pdf
2.Макаркіна Тетяна Степанівнаначальник фінансового управління райдержадміністрації18.03.2015копія заяви про перевірку, копія деклараціїМАКАРКІНА.pdfМакаркіна Т.С..pdfМакаркіна Т.С..pdf
3.
Лаптєва Ганна Миколаївна
начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації18.03.2015копія заяви про перевірку, копія деклараціїЛАПТЄВА.pdfЛаптєва Г.М..pdfЛаптєва Г.М..pdf
Начальники управлінь та відділів Синельниківського райдержадміністрації

№ з/п
Прізвище, ім’я та по батькові
Назва посади
Дата початку проведення перевірки
Документи
Висновок
1.Бондарь Юлія Василівнаначальник відділу правового забезпечення та роботи із зверненнями громадян05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Бондарь.pdfБондарь.pdf
2.Букрєєва Лариса Юріївназавідувач сектору персоналу05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Букреева.pdfБукреева.pdf
3.Вакуліч Олена Володимирівнаначальник Центру надання адміністративнихз послуг05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Вакуліч.pdfВакуліч.pdf
4.Владіміров Костянтин Вікторовичначальник відділу містобудування та архітектури05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Владіміров.pdfВладіміров.pdf
5.Волок Ніна Олександрівнаначальник відділу організаційної роботи05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Волок.pdfВолок.pdf
6.Герасименко Людмила Григорівнаначальник відділу економічного розвитку і торгівлі05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Герасименко.pdfГерасименко.pdf
7.Двойнічний Михайло Олександровичначальник відділу ведення Державного реєстру виборців 05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Двойнічний.pdfДвойнічний.pdf
8.Захарчук Марина Миколаївнаначальник відділу діловодства і контролю05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Захарчук.pdfЗахарчук.pdf
9.Прядко Євгеня Володимирівнаначальник архівного відділу 05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Прядко.pdfПрядко.pdf
10.Редько Оксана Львівнаначальник відділу культури, туризму, національностей і релігій05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Редько.pdfРедько.pdf
11.Чуєва Каріне Вадгесівнаначальник служби у справах дітей05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Чуєва.pdfЧуєва.pdf
12Чуприна Анна Сергіївназавідувач сектору з питань молоді та спорту05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Чуприна.pdfЧуприна.pdf
13.Шандук Петро Лук’яновичголовний архітектор05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Шандрук.pdfШандрук.pdf
14.Шеремет Світлана Сергіївназавідувач сектору житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Шеремет.pdfШеремет.pdf
15Щербакова Вікторія Вікторівнаначальник відділу фінансово-господарського забезпечення05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Щербакова.pdf
16.Верховська Наталія Миколаївнадержавний адміністратор05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Верховська.pdfВерховська.pdf
17.Юрцевич Алла Олексіївнакерівник відділу освіти05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Юрцевич.pdfЮрцевич.pdf
18.Павленко Ірина Георгіївназавідувач сектору служби у справах дітей05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Павленко.pdf
19.Завалій Тетяна Олегівназаступник начальника управління агропромислового розвитку РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Завалій.pdfЗавалій.pdf
20.Кочеткова Олена Борисівнаначальник відділу управління агропромислового розвитку РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Кочеткова.pdfКочеткова.pdf
21.Біла Валентирна Анатоліївнаначальник фінансово-економічного відділу управління агропромислового розвитку РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Біла.pdfБіла.pdf
22.Литвиненко Світалана Михайлівна заступник начальника управління - начальник бюджетного відділу фінансовго управління РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Литвиненко.pdfЛитвиненко.pdf
23.Халабуда Лариса Володимирівнаначальник відділу аналізу та планування доходів бюджету району фінансовго управління РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Халабуда.pdfХалабуда.pdf
24.Безродня Оксана Леонідівнаначальник відділу бухгалтерського обліку, фінансування соціальних виплат та господарського забезпечення - головний бухгалтер фінансового управління РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Безродня.pdf
25.Коваленко Інна Анатоліївназаступник начальника управління соціального захисту РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Коваленко.pdfКоваленко.pdf
26.Кушнір Альона Олегівназавідувач сектору прийняття рішень управління соціального захисту РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Кушнір.pdfКушнір.pdf
27.Нікіфорова Катерина Олександрівнаначальник відділу адресних соціальних допомог управління соціального захисту РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Нікіфорова.pdfНікіфорова.pdf
28.Савенко Ганна Сергіївнаначальник фінансово-господарського відділу управління соціального захисту РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Савенко.pdfСавенко.pdf
29.Сметаніна Надія Юріївнаголовний спеціаліст відділу праці та трудових відносин управління соціального захисту РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Сметаніна.pdfСметаніна.pdf
30.Сущенко Альона Петрівназавідувач сектору прийому громадян відділу адресних соціальних допомог управління соціального захисту РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Сущенко.pdfСущенко.pdf
31.Терук Любов Григорівнаначальник відділу соціальних гарантій управління соціального захисту РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Терук.pdfТерук.pdf
32.Фещенко Наталія Миколаївнаначальник відділу персоніфікованого обліку громадян пільгової категорії населення управління соціального захисту РДА05.06.2015копія заяви про перевірку та копія декларації
Фещенко.pdfФещенко.pdf
33Бобриченко Людмила Миколаївна деклараціяБобриченко.rar
34Тимошенко Наталія Сергіївна Оператор комп"ютерного набору деклараціяТимошенко.rar
35Чернікова Юлія Олександрівна Головний спеціаліст призначення та контролю за нарахуванням усіх видів державних соціальних допомогдеклараціяЧернікова.rar
36Чабала Наталія СергіївнаГоловний державний інспектордекларация Чабала.zip
У зв’язку з призначенням Держевицької Тетяни Олександрівни на посаду головного спеціаліста Центру надання адміністративних послуг 22 червня 2015 року розпочата перевірка достовірності відомостей щодо застосування до Держевицької Т.О. заборон, передбачених ч. 3 і 4 ст.1 Закону України "Про очищення влади".
Держевицька.pdfДержевицька.pdf
Спеціалісти управлінь та відділів Синельниківського райдержадміністрації
Повідомлення.pdfПовідомлення.pdf
№ з/п
Прізвище, ім’я та по батькові
Назва посади
Дата початку проведення перевірки
Документи
Висновок
1.Кононеко Юлія Євгенівінаголовний спеціаліст сектору економічного розвитку РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Кононенко Ю.Є..pdfКононенко Ю.Є..pdf
2.Келлер Інесса олександрівнаголовний спеціаліст сектору опіки, піклування та захисту прав дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування служби у справах дітей РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Келлер І.О..pdfКеллер І.О..pdf
3.Мисочка Альона Олександрівнаголовний спеціаліст сектору правового забезпечення та роботи із зверненнями громадян РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Мисочка А.О..pdfМисочка А.О..pdf
4.Прохоркіна Наталія Юріївнаголовний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Прохоркіна Н.Ю..pdfПрохоркіна Н.Ю..pdf
5.Пятецький Олександр Юрійовичголовний спеціалст з питань оборонної та мобілізацйійної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та з питань цивільного захисту населення РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Пятецький О.Ю..pdfПятецький О.Ю..pdf
6.Любишкіна Станіслава Станіславівнаголовний спеціаліст режимно-секретної роботи РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Любишкіна С.С..pdfЛюбишкіна С.С..pdf
7.Береза Алла Геннадіївнаголовний спеціаліст відділу організаційної роботи РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Береза А.Г..pdfБереза А.Г..pdf
8.Ігнатьєва Тетяна Олександрівнаголовний спеціаліст відділу організаційної роботи РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Ігнатьєва Т.О..pdfІгнатьєва Т.О..pdf
9.Ананьїна Тетяна Іванівнаголовний спеціаліст відділу діловодства і контролю РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Ананьїна Т.І..pdfАнаньїна Т.І..pdf
10.Черняк Світлана Віталіївнаголовний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Черняк С.В..pdfЧерняк С.В..pdf
11.Доненко Євгенія Анатоліївнаголовний спеціаліст відділу містобудування та архітектури РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Доненко Є.А..pdfДоненко Є.А..pdf
12Гуркова Олена МихайлівнаГоловнйи спеціаліст відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Гуркова О.М..pdfГуркова О.М..pdf
13.Плющ Василь Олексійовичголовний спеціаліст сектору житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Плющ В.О..pdfПлющ В.О..pdf
14.Галечко Тетяна Вікторівнаголовний спеціаліст сектору фінансово-господарського забезпечення РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Галечко Т.В..pdfГалечко Т.В..pdf
15.Водоп’ян Святослав Володимировичголовний спеціаліст з питань фізичної культури і спорту, сім’ї та молоді РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Водопьян С.В..pdfВодопьян С.В..pdf
16.Філончук Денис Петровичголовний спеціаліст з питань здійснення внутрішньогоо аудиту, запобігання та протидії корупції РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Філончук Д.П..pdfФілончук Д.П..pdf
17.Меренчук Ольга Миколаївнаголовний спеціаліст сектору правового забезпечення та роботи із зверненнями громадян РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Меренчук О.М..pdfМеренчук О.М..pdf
18.Карячка Дмитро Івановичголовний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції РДА22.06.2016копія заяви про перевірку, копія декларації
Карячка Д.І..pdfКарячка Д.І..pdf
Спеціалісти фінансового управління РДА
№ з/п
Прізвище, ім’я та по батькові
Назва посади
Дата початку проведення перевірки
Документи
Висновок
1.Паніна Олена Миколаївнаголовний спеціаліст бюджетного відділу фінансовго управління РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації Паніна О.М..pdfПаніна О.М..pdf
2.Морозова Олена Євгеніївнаголовний спеціаліст бюджетного фінансовго управління РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Морозова О.Є..pdfМорозова О.Є..pdf
3.Бородей Ганна Олександрівнаекономіст І категорії бюджетного відділу фінансовго управління РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Бородей Г.О..pdfБородей Г.О..pdf
4.Борщ Ганна Сергіївнаекономіст І категорії відділу бухгалтерського обліку, фінансування соціальних виплат та господарського забезпечення фінансовго управління РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Борщ Г.ОС..pdfБорщ Г.ОС..pdf
5.Сулаєва Світлана Євгенівнаголовний економіст відділу бухгалтерського обліку, фінансування соціальних виплат та господарського забезпечення фінансовго управління РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Сулаєва С.Є..pdfСулаєва С.Є..pdf
6.Сидоренко Олена Ярославівнаекономіст І категорії відділу аналізу та планування доходів бюджету фінансовго управління РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Сидоренко О.Я..pdfСидоренко О.Я..pdf
7.Ткаченко Юлія Олександрівнаголовнйи економіст відділу аналізу та планування доходів бюджету фінансовго управління РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Ткаченко Ю.О..pdfТкаченко Ю.О..pdf
Спеціалісти управління агропромислового розвитку РДА

№ з/п
Прізвище, ім’я та по батькові
Назва посади
Дата початку проведення перевірки
Документи
Висновок
1.Луценко Любов Сергіївнаголовний спеціаліст управління агропромислового розвитку РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Луценко Л.С..pdfЛуценко Л.С..pdf
2.Сокуренко Анна Владиславівнаголовний спеціаліст фінансово-кекономічного відділу управління агропромислового розвитку РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Сокуренко А.В..pdfСокуренко А.В..pdf
3.Кісельова Світлана Миколаївнаголовний спеціаліст фінансово-кекономічного відділу управління агропромислового розвитку РДА03.09.2015копія заяви про перевірку, копія декларації
Кісельова С.М,.pdfКісельова С.М,.pdf
Синельниківський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

№ з/п
Прізвище, ім’я та по батькові
Назва посади
Дата початку проведення перевірки
Документи
Висновок
1.Семененко Ірина Миколаївна
головний спеціаліст Синельниківського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
28.10.2015копія заяви про перевірку, копія декларації

Семененко І.М..pdf

Розпочато перевірки щодо кандидатів на посади:
начальника служби у справах дітей райдержадміністрації
начальника відділу культури, туризму, національностей та релігій райдержадміністрації
головного спеціаліста сектору опіки, піклування та захисту прав дітей та дітей, позбавлених батьківськго піклування служби у справах дітей райдержадміністрації

Декларация Чернишова.pdfДекларация Чернишова.pdfДекларація Ткач Людмила.pdfДекларація Ткач Людмила.pdfЗаява про перевірку Ткач.pdfЗаява про перевірку Ткач.pdfЗаява Чернишова.pdfЗаява Чернишова.pdfПовідомлення про початок перевірки.pdfПовідомлення про початок перевірки.pdfДекларация Коваль.pdfДекларация Коваль.pdfЗаява на перевірку Коваль.pdfЗаява на перевірку Коваль.pdf



Повідомлення.pdfПовідомлення.pdfДекларація Свалявина О..pdfДекларація Свалявина О..pdf

23 травня 2018 року розпочато перевірку відповідно до Закону України «Про очищення влади» стосовно Сідун Т.В.


Декларація Сідун.pdfДекларація Сідун.pdfЗаява Сідун.pdfЗаява Сідун.pdfПовідомлення Сідун.pdfПовідомлення Сідун.pdf


Нікішова.pdfНікішова.pdf
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор